03.04.2013

Які риси характеру чоловіки хочуть бачити в своїх жінках?



"Я переконана, що жоден чоловік не відмовиться від турботливої, вірної, господарської та веселої дівчини, - ділиться своїми спостереженнями 35-річна Олена. - Хочеш бути щасливою в шлюбі - будь такою. Нормальний чоловік буде цінувати жінку, з якою йому приємно, затишно і не нудно ".

А ось думка чоловіка, розповідає Кирило, 30 років: "Шкода, дівчата не розуміють, що нам від них треба те ж, що і їм від нас. Любов, вірність, розуміння, готовність допомогти, підтримати. Перед тим, як зустріти таку жінку , я багато разів помилявся, мої колишні дівчата псували наші відносини своїми егоїстичними примхами і спробами маніпулювати мною ".

Читай також: Три чоловічих секрету, які багато чого пояснюють

То якими ж рисами повинні бути наділена та жінка, яку шукають чоловіка?


Добра, весела, чуйна, вірна, турботлива. Вона повинна ставити відносини вище дрібних образ. У сексі вона повинна бути пристрасною і непередбачуваною, в будинку - прекрасною господинею, але не зрушеною тільки на чистоті. Вона повинна бути для чоловіка і добрим другом, і чарівною коханкою, і коханою жінкою. Це все зрозуміло. Здавалося б - як легко стати такою для коханої людини. Але не все так просто. У кожної людини є свої недоліки. Мудра жінка буде намагатися з ними боротися, але іноді вони все одно проявляються. А любити повністю, з голови до ніг, з усіма перевагами та недоліками ... важко. Особливо для чоловіків, яким прощати ці недоліки набагато складніше, ніж жінкам.

Але якщо ти хочеш стати для коханого ідеальною, намагайся, щоб у тебе не виявлялися такі риси, як ревнощі, надмірний егоїзм, схильність ображатися з приводу і без, бурчати, критикувати і дорікати. Придушуй в собі бажання все контролювати, маніпулювати коханим, вселяти в нього комплекси. Інакше, проблем у відносинах не уникнути.

Читай також: Як зрозуміти, що твій новий хлопець не покидьок?

Я запитала у чоловіків, якими рисами вони б наділили кохану жінку. Ось які відповіді прозвучали:

"Я б не наділив, я б скоріше прибрав зайве, - говорить Андрій, 26 років, - Я б хотів, щоб моя дівчина ніколи не закатувала істерики і поменше базікала. Особливо не подобається, коли дівчата виносять на загальний огляд усі деталі їхнього особистого життя ".

"Ідеальна жінка існує - і це моя дружина Аня, - розповідає Анатолій, 28 років, - можу хіба що виділити риси її характеру, які мене особливо тішать. Вона оптимістична і завжди знає, як підняти мені настрій. Вона ніколи не влаштовує сцени. І вона дуже весела, непередбачувана, яскрава особистість, у неї купа інтересів, тому їй не до дурних сварок й образ ".

"Я вважаю, що жінка повинна володіти таким внутрішнім спокоєм, упевненістю, що вона і є ідеальна, але в той же час бути в міру сором’язливою, і злегка з хитринкою, - розповів Олег, 32 роки, - Це складно пояснити, але в ній повинні ідеально поєднуватися абсолютно протилежні риси характеру ".

Читай також: Не жартуй з чоловіком: Речі, які складно пробачити

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More