08.02.2013

Креативні візитки: форма і розмір для ефективного просування


креативна візитка
Креативна візитка відрізняється від стандартних варіантів. Щоб виділити її, використовуйте незвичайні матеріали, наприклад більш товстий папір, тканину або шкіру. Така картка буде виглядати дуже ефектно.Колір основного фону теж дуже важливий. Звичні відтінки - білий, бежевий, сіруватий. Візитка з чорним, червоним, синім або іншим яскравим фоном буде кидатися до ока і привертати увагу.

креативна візитка


Інтерес до візитки, а значить, і до вашої персони, і до компанії, в якій ви працюєте, можна викликати, пов'язавши її з родом вашої діяльності. Наприклад, цікаво буде виглядати візитка керуючого рестораном у вигляді маленького картонного обіднього столу, в який трансформується звичний прямокутник. Така практика з'явилася в США і має великий успіх. У людей, яким ви даєте свою візитку, повинні виникати асоціації з тим, які послуги або товари ви можете їм запропонувати.
візитка USB

Надрукувати на візитці фото її власника - теж відмінна ідея, яка зробить картку креативної та незвичайною. Повірте, так ваш партнер краще запам'ятає вас. Фотографію краще зробити у фахівця в цій справі з використанням професійної техніки і допоміжного обладнання, адже тільки вдале фото у відмінній якості прикрасить візитну картку.
візитка iphone
Нестандартне розташування тексту - не горизонтальне, а вертикальне - теж приверне увагу до вашої візитки. Також можна поекспериментувати зі шрифтом, щоб вона не здавалася нудною і стереотипною.
кольорова візитка

Помістіть на візитці яскраве, багатобарвне зображення. Це може бути, наприклад, логотип вашої компанії. Також можна розмістити тематичне зображення - перо або ручку для картки менеджера фірми, яка займається канцтоварами.

візитка з розписом


Двостороння візитка - не рідкість. Зазвичай на одній стороні розміщують текст російською мовою, а на зворотному - англійською. Заповніть другу сторону повністю позитивними малюнками, і вашу картку з інтересом і задоволенням будуть брати в руки і роздивлятися.

Змініть стандартні розмір і форму візиток. Креативно буде виглядати картка, в формі якої, наприклад,  коло або трикутник, гармонійно вписаний логотип компанії. Так ви привернете увагу не тільки до візитці, але і до вашого бренду.

візитка для ресторанного бізнесу

Позитивне враження справляють візитки з маленькими подарунками для клієнтів або партнерів. Наприклад, картка, до якої причеплено брелок з вашим логотипом або якимось символом: мініатюрної тенісною ракеткою для виробника спортивних товарів.
візитка з подарунком

Візитна картка може нести корисну інформацію для клієнта, наприклад секрет здоров'я і молодості для візитки салону краси. Для працівника фінансової установи можна замовити візитку у формі грошової купюри.

Який би спосіб виділити вашу візитну картку ви не вибрали, не варто економити на її якості. Пам'ятайте, що це - частина маркетингу. В кінцевому підсумку від креативності вашої візитки може залежати ваш майбутній рівень доходу.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More