Чим хороші весільні торжества, так це тим, що їх легко спланувати - ці ритуали мають свої вікові традиції. Послідовність подій завжди однакова: зустріч молодих з хлібом-сіллю і благословення батьків, прийом квітів, застілля з подарунками і танцями, розрізання весільного торта .
Особливих навичок проведення такого заходу не зажадає - опитаєте друзів і подруг, напевно, серед них знайдеться комунікабельна людина, яка візьметься бути регулювальником весільного торжества. Все, що від нього може знадобитися - провести конкурси і своєчасно оповістити гостей про те, що їм треба буде принести поздоровлення молодим.
Щоб не перекладати таку важливу обов'язок на плечі однієї людини, можна створити ініціативну групу. Кожен її член може відповідати за що-небудь одне. Нехай вони заздалегідь розпишуть кожен етап на окремі листочки і користуються при його проведенні такої шпаргалкою. Причому не обов'язково вишукувати витіюваті фрази в інтернеті - краще обійтися простими і красивими своїми словами.
Огріхи ведення, властиві непрофесіоналам, зможе покрити правильно підібрана музика. Підберіть її для кожного етапу, для кожного конкурсу, для танців.
Постарайтеся, щоб дії, передбачені для окремого етапу, не були занадто затягнутими. Гості не повинні нудьгувати, тому за тривалістю такі етапи краще обмежити 20-30 хвилинами. Між поздоровленнями молодятам зробіть перерву в кілька хвилин, які повинні бути заповнені нетанцювальної музикою. Це потрібно для того, щоб гості обмінялися враженнями, поспілкувалися між собою. Давайте слово для виступу після закінчення мелодії.
Не варто занадто стомлювати гостей конферансом - нехай провідні весілля теж відпочивають. Під час перерви можна обміркувати наступні фрази, підібрати розвага, підходяще в даному моменту. Спочатку потрібно анонсувати виступ чергового поздоровляє. Потім влаштувати танцювальну п'ятихвилинку або конкурс. Після їх закінчення - дати слово вітаю.
Тривалість конкурсів повинна бути 5-10 хвилин, з яких на ваше пояснення правил відводиться 15-20 секунд. Намагайтеся, щоб правила були зрозумілі всім. Потренуйтеся заздалегідь. Приготуйте коментарі, які пожвавлять проведення конкурсу. Коректуйте свою програму весілля у відповідності з настроєм гостей та їх кількістю.
14.04.2013
Весілля без тамади
