08.02.2013

Виставки та конференції як спосіб збільшення обсягів продажу


Професійні виставки та ділові конференції надають хороший шанс завести корисні знайомства, знайти нових партнерів, дізнатися новини певної сфери бізнесу і збільшити обсяг продажу вашої продукції.

Тематичні виставки - відмінний спосіб заявити вашій компанії про себе, презентувати нові товари або послуги. Чим серйозніше і креативніше ви поставитеся до оформлення стенду вашої фірми, тим більше він приверне увагу і зацікавить партнерів і потенційних клієнтів, а креативні візитки вашого підприємства нагадають про себе.

Продумайте, яке обладнання розмістіти на площі, яка виділена для вашої компанії, які матеріали - демонстраційні та роздаткові слід підготувати. Розробіть і замовте в друкарні нові інформаційні буклети та листівки. Необхідно організувати роботу промоутера або співробітника вашої компанії, хто буде реалізовувати роздатковий матеріал гостям та учасникам виставки і допомагати знайти ваш стенд.

Залучіть до підготовки до заходу працівників відділу маркетингу. Їм необхідно прорахувати, яке число товарів вам краще взяти на виставку в залежності від масштабу події та контингенту.

Щоб відвідувачів зацікавила ваша продукція чи послуги, потрібно грамотно розповісти про ваші товари і послуги, запропонувати прийнятні умови для співпраці.

Програма-мінімум для виставки - налагодження контактів з майбутніми клієнтами вашої фірми. Активно спілкуйтеся з присутніми, обмінюйтеся контактами і візитками, щиро цікавтеся гостями, будьте привітні й товариські.

Виступаючи в ролі учасника конференції, важливо активізувати увагу інших членів заходу на актуальній проблемі і запропонувати її вирішення за допомогою послуг вашої компанії. Підготовку презентації слід проводити декільком компетентним фахівцям з різних відділів вашої фірми, щоб мова спікера вигідно відрізнялася від виступів представників конкурентів. Приводьте переконливі аргументи, використовуйте тільки перевірені факти, наочні таблиці і графіки, відеопрезентацію та зразки продуктів. Підготуйте каталоги своєї продукції.

Як на вузькоспеціалізованій виставці, так і на конференції, присвяченій певній темі, можна знайти не тільки потенційних клієнтів, але і майбутніх постачальників. Зміна партнерів може позитивно позначитися на собівартості та якості вашої продукції, а також добре вплинути на імідж вашої компанії, що в результаті приведе до збільшення обсягу продажів і зростання прибутку.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More